אירוח מלונאי: התאמה למקפידות על שבת וחלום של כל יולדת

    עפר גדנקן No Comments on אירוח מלונאי: התאמה למקפידות על שבת וחלום של כל יולדת

    מלון 'שיבא בייבי' – אגף חדש ומשופץ פותח את שעריו לציבור

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון היולדות של שיבא הוותיק והמוכר מאיר פנים ליולדת החרדית: בימים אלו, כחלק משינויים מערכתיים לטובת היולדות שופצו  קבוצת חדרים ראשונה בסטנדרט גבוה במיוחד. החדרים המשודרגים הם כמובן פרטיים ובנויים  כסוויטות מפוארות ומפנקות ליולדות, בהן מיטות מתכווננות, ספה נפתחת, פינת ישיבה, מרפסות שמש, מיזוג חדש, חדר רחצה מפואר ועוד.

    לצד התנאים המיוחדים הללו,  המבקרים יכולים להגיע לביקור בכל שעות היממה וללא הגבלה, כאשר ניתן לארח אותם בחדרים או בלובי. כל יולדת גם זכאית לארח בחדרה הן את הבעל והן ילדים נוספים לשינה בחדרה וזאת ללא כל עלות נוספת.

     

    היולדת מקבלת פנסיון מלא ויכולה  גם לרדת לחדר האוכל של היולדות, הסמוך לעמדת מהדרין ולקבל שם מזון עשיר וטעים, או לקבל מהצוות מנה-אישית בכשרות בד"ץ עדה חרדית לחדרה. חשוב לציין כי נעשו התאמות רבות עבור שומרות-שבת, לדוגמה: בשבתות הדלתות החשמליות פתוחות לרווחה וניתן להיכנס לכל מקום כולל לתינוקיית המלון ללא שימוש באמצעים אלקטרוניים. בדומה לימי החול גם בשבתות מוגשות סעודות שבת עשירות בהתאמה ליולדת החרדית.

     

    התינוקייה במלון פעילה עשרים וארבע שעות, ומדי יום נערך ביקור רופא נשים אצל היולדת ורופא יילודים אצל הילוד – לביקורת יומית במהלך האשפוז.

    מלבד המבצע שלנו של לילה שלישי לכל יולדת במתנה, אנו עובדים עם כל קופות החולים וההחזר מתבצע מול הקופה, כל יולדת על פי הביטוח שלה. חשוב לציין כי יש ביקוש גבוה לחדרים במלון ויולדת שרוצה להבטיח את מקומה חשוב שתתקשר ככל המוקדם כדי לשריין לה מקום במלון.

     



    0 תגובות